איך לבנות אתר אינטרנט במספר צעדים בלי לדעת תכנות

אני רוצה לבנות לעצמי אתר - היכן אני מתחיל?

אז מן הסתם לפני שאנו עושים את כל עבודות ההכנה לאתר, רצוי שנדע לאן להפנות את המבקרים העתידיים ולשם כך אנחנו צריכים לתת להם כתובת – שיידעו איך להגיע. את הכתובת הזאת גם נרצה להתאים בשם לאופי של העסק שלנו.

לדוגמא – www.shoes.com, הינו אתר שעוסק במכירת נעליים וזה נראה הכי הגיוני גם לגולש להיכנס לאתר כזה כשהוא מחפש נעליים.

לשם שאנו מחפשים קוראים גם שם דומיין ואותו ניתן לרכוש באתרים של חברות שמספקים שירותי רישום (Domain Registration), כמו Godaddy בחול ו Internic בישראל.

כדאי להשקיע זמן ולחשוב טוב – בחירת שם דומיין זו בחירה קריטית! השם הזה יהיה חלק מהתדמית שלכם וידרוש עבודת קידום והשקעה של שעות רבות על מנת לפרסם או לחשוף אותו לקהל.

מספר סוגים של נעליים
האם shoes.com מוכרים נעליים?
אני יכול לאחסן את קבצי האתר בארון?

בסדר, רכשתי שם לאתר - מה עכשיו?

מה שנצטרך לעשות עכשיו זה למצוא מקום בו נוכל לאחסן את קבצי האתר. חברות אחסון יש למכביר וחשוב למצוא אחסון שיספק לנו הגנה מפריצה לאתר, שיעבוד מהר, במחיר זול ותמיכה שתתן מענה כמה שיותר שעות ובזמן קצר.

למי שלא יודע, כל סוגי האתרים בעולם מאוחסן על שרתים שיודעים להתקשר ולהעביר מידע ביניהם. כך בעצם מתבצעת הגלישה באינטרנט והדפדפן שלנו הוא זה שעושה סדר בכל המידע הזה ומציג לנו את התכנים בצורה מסודרת ויפה לעין.

כדי שלא ניבהל מהמילה “שרת”, כדאי להבין שזה רק עוד סוג של מחשב שאתרים מאוחסנים עליו. לקבוצות של שרתים שיושבים יחד ועבדים במקביל קוראים בדרך כלל ‘חוות שרתים’ עקב מחשבי השרתים שמסודרים בטורים ונראים כמו עדר.

אנחנו ב Web-Garage מתמחים באחסון במשך שנים רבות, גם עם שרתי אירוח בארץ וגם בחו”ל. השרתים שלנו מאובטחים ברמה גבוהה, הגלישה מהירה והמחירים שלנו נוחים – שווה לבדוק!

התקנה של אתר בלחיצת כפתור

אחסון איכותי יכול לתת לנו את האפשרות להתקין תוכנות או אפליקציות כגון WordPress בלחיצת כפתור. ההתקנות המהירות הללו חוסכות הרבה זמן בהעלאת הקבצים ויצירת בסיסי הנתונים. חשוב לציין כי ההתקנות הללו הינן עם תבנית עיצוב בסיסית וידרשו התאמות ושינויים על מנת לתפקד בסופו של דבר כאתר תדמית או מכירות.

כך נראות האפליקציות באיזור הניהול של האחסון אותן ניתן להתקין בלחיצת כפתור:

הסתבכתם? שלחו לנו הודעה ונעזור לכם, אנחנו מגיבים מהר

  • שם:
  • אימייל:
  • טלפון:
  • כתובת אתר/דף: