חנות וירטואלית מג'נטו 2

בשעה טובה ואחרי לא מעט הצהרות – יצאה גרסה חדשה למג’נטו – 2.0 שעודכנה מאז מספר פעמים. מג’נטו (למי שלא מכיר), היא פלטפורמה שנועדה לחנויות וירטואליות בעלת קוד פתוח הקיימת משנת 2008.

להבדיל מוורדפרס, מג’נטו פותחה על מנת להיות חנות אינטרנטית בעוד שוורדפרס התחילה כפלטפורמה לכתיבת בלוגים ומאמרים.

מנסיון אישי שלי, כשמדובר באתר עם כמות מבקרים ומוצרים גבוהה (מאות/אלפים) מג’נטו היא מערכת הרבה יותר יציבה מוורדפרס שעל מנת להפוך אותה לחנות – חובה להתקין עליה תוסף.

התמיכה של מג'נטו בגרסה הראשונה תהיה עד נובמבר 2018

במג’נטו החליטו לרכז את כל המשאבים לכיוון הגרסה החדשה. עקב כך, יופסקו עדכוני האבטחה השוטפים – מהלך שלאורך זמן יחליש את גרסה 1 של מג’נטו ויחשוף אותה לפרצות.

הגירה של אתר מג'נטו 1 למג'נטו 2

אנחנו בWeb-Garage מנוסים בהעברות של אתרי מג’נטו, כולל “מרובי חנויות” לגרסה 2.

לדוגמא חנות למכירת מוצרי קוסמטיקה
קיסמטיק הינו אתר בעל מספר שפות המציג את המטבע המתאים לפי המדינה של הגולש ומציע מתנות, מבצעים ומשלוחים חינם לפי סכום הרכישה. בנוסף, קיימים באתר מנגנוני קש (cashe) שהופכים אותו למהיר במיוחד ובעל ציון גבוה בגוגל.

קבלו הערכת מחיר למיגרציה של אתר מג'נטו למג'נטו 2 כאן.

כל מי שמכיר את הגרסה הישנה של מ’נטו, יודע כמה מסורבלת היא ושלפעמים צריך להיות מומחה בשביל לעשות פעולות פשוטות. עקב זאת וסיבות נוספות שתכף נמנה, פותחה גרסה חדשה למג’נטו – מג’נטו 2.0.

הבדלים בין מג'נטו למג'נטו 2 -

העברת רוב קבצי האתר לספריית app

כיווץ הספריות ושינויים במבנה האתר לא היו ניתן לביצוע אלמלא היו עוברים לגרסה חדשה של מג’נטו. השינויים במבנה הספריות במג’נטו אולי לא מדברים אל משתמש הקצה או בעל האתר, אך לפתחים – זה חסכון בזמן והקלה של ממש כשאין כבר את הצורך לשוטט בכמות הספריות העצומה על מנת לשנות קבצים.

תבנית עיצוב ברירת מחדל ולוח בקרה שונים

עם השינוי למג’נטו 2, פותחו תבניות עיצוב חדשות התואמות את הגרסה הנוכחית וגם התבנית הראשית של מג’נטו עודכנה. לוח הבקרה הפך ידידותי יותר ומכיל תוספות ושליטה גדולה יותר על המערכת.

אבטחה וסיסמאות

בגלל שלחנות האינטרנטית שלנו אין סורגים וחברת שמירה, אנו מחוייבים להשגיח ולשמור עליה בדרכים אחרות שרק חלקן תלויות בנו כבעלי האתר.
מלבד לבחירה של סיסמאות מורכבות והשגחה בלתי פוסקת, מג’נטו אמור להגן עלינו בדכו הוא. בגרסה 2 של מג’נטו שונה האלגוריתם שמצפין סיסמאות והופך את האתר שלנו לבעייתי עבור האקרים.

החנות של מג'נטו

כן, גם למג’נטו יש חנות חדשה וכך היא נראית –

בחנות ניתן לפנות לתמיכה, לרכוש הרחבות (Extensions) ותבניות עיצוב למג’נטו 2 ועוד, כמו:

  • הצטרפות לתוכנית שותפים
  • הדרכה וחומרי לימוד לגרסה 2
  • תעודת הסמכה של מג’נטו

החנות הינה כלי חשוב (בעיקר למפתחים) לכל מה שקשור לפיתוח האתר ושכלול היכולות שלו. חשוב לדעת מה יש לפתחי ההרחבות להציע – הם יכולים לקדם עבורנו מכירות ולהפוך את הרכישה באתר לנוחה יותר.

תכונות נוספות שהתווספו או שודרגו במג'נטו 2

  • מהירות טעינת הדפים
  • צ’קאאוט שונה, ללא האקורדיון המיותר
  • תוספת לשיטות הרכישה ע”י חיבורי API חדשים
  • תאימות ל PHP7, MSSQL, Oracle
  • Cache מלא לדפי האתר ועוד.

ולסיום...

ההתפתחות והשינויים הטכנולוגיים מאלצים אותנו לא פעם לעשות שינויים כשאנחנו לא ממש מוכנים אליהם, כמו במקרה זה. החנויות של מג’נטו לרוב הינן חנויות בעלות תכנים רבים, תנועת גולשים ערה והשקעה אינסופית של שעות עבודה ולכן כדאי להתחיל בהכנות כבר עכשיו.

צרו קשר עוד היום

אנחנו ב Wev-Garage יודעים מה צריך לעשות לקראת העברות ומומחים במיגרציה ממג’נטו 1 ל2.

  • שם:
  • אימייל:
  • טלפון:
  • כתובת אתר/דף: