בונה האתר שלי לא סיים את העבודה

רוב רובם של החפצים בבניית אתר אתר לעצמם, אינם מכירים לעומק את המושגים הטכנולוגיים והמורכבויות הכרוכות בכך ובמקרים רבים גם לא “סגורים על עצמם” כי לרוב לא חשבו על הכל וגם אם כן, כמעט תמיד יש הפתעות בעולם הוירטואלי שבסופו של דבר יגרמו לעיכובים והוצאות מיותרות לשתי הצדדים וככל שהאתר מורכב יותר, כך יתכנו יותר בעיות.

גם אם קרה ונתקלתם במכשולים בהמשך הדרך, חשוב מאוד לנסות ולתכננן במדיוק ככל שניתן על ידי כך שמזמין האתר יבוא עם הדרישות האתר ובונה האתרים ישלים את החסר אם צריך ובנוסף, יביא רעיונות משלו. מפתח אתרים מנוסה אמור לדעת לפתור בעיות או לענות על הדרישות של מזמין האתר או להציע דרכם חלופיות אם צריך.

מנסיון אישי, הדרך הכי טובה להימנע מהתקשרות עם מפתח אתרים לא מנוסה או לא אמין היא לבדוק אם יש עליו המלצות באינטרנט, או לחילופין – הזהרות. במהלך השנים נתקלתי לא מעט לקוחות שהלך להם כסף לאיבוד והייתי המפתח השני או השלישי שנכנס לתמונה בשביל לסיים את מה שלא סיימו אלו שלפניי.

ישנו הבדל בין מתכנת לבונה האתרים שסיים קורס בבניית אתרים שחשוב להתייחס אליו כאן. אמנם אופי התפקיד אינו מעיד על אמינות האנשים אך המקצועיות של מתכנת שבונה אתרים, לרוב שתהיה גבוהה יותר משל בונה אתרים שאינו מתמצא בתכנות קוד.

אתרים שנבנו על ידי Web Garage

פרט נוסף חשוב – עברו על הפורטפוליו ובדקו איך נראים האתרים שפיתח: האם הם נעימים לעין? האם הם נוחים לשימוש? אל תתביישו גם ליצור קשר עם בעלי אתרים שמופיעים ברשימה כדי לדעת איך היתה ההתנהלות בניהם לבונה האתר.

לסיום…
בגלל שאנחנו “מוסך” של תיקון אתרי אינטרנט, פונים אלי לא מעט לקוחות שהאתר שלהם לא הסתיים והחברה או המפתח אתרים שהתחילו בעבודה, לא סיימו. לנו ב Web Garage, יש נסיון רב שנים בתכנון של אתרים, תוספים המותאמים אישית ללקוח ובפתרון כל בעיה שמקורה בקוד של האתר ומפתחים אחרים התקשו להתמודד איתן.

צרו קשר ונשמח לעזור בכל בעיה או פיתוח חדש

  • שם:
  • אימייל:
  • טלפון:
  • כתובת אתר/דף: